Dit forum is gemaakt om de (toekomstige) bewoners van Westerhoek fase 4-A met elkaar in contact te brengen

Plannen voor sport- / speelterrein aan de parkzijde. Sluitdatum bezwaar bij gemeente is 21 juni!

Deel

Admin
    Admin

Aantal berichten: 69
    Registratiedatum: 14-06-10
    Leeftijd: 34

Plannen voor sport- / speelterrein aan de parkzijde. Sluitdatum bezwaar bij gemeente is 21 juni!

Bericht  Admin op do jun 17, 2010 10:13 pm

Bericht van Rien Hollander:

Ik zag afgelopen zondag op site gem Amstelveen, het bestemmingsplan voor
    Westwijk zuidwest fase 2, in dit plan wordt een sport-speelterrein op de tekening
    aangegeven aan de parkzijde voor de bouwnrs 10/21/22/23/24/25/26/27/28/29/30.
    tuurlijk begrijp ik dat je wat moet doen voor kinderen, maar een sport terrein mag
    bijv. een voetbalveld, of basketbal veld zijn met hekwerk en lichtmasten er omheen,
    daar worden wij niet blij van.
    Doe dit bijvoorbeeld centraal in het park.

We hebben tot uiterlijk maandag de 21e juni de tijd om nog bezwaar te maken tegen
    dit bestemmingsplan bij de gemeente Amstelveen.
    Dus wellicht wil je dit vast op de forumsite zetten, en mijn mailadres doorgeven aan
    kopers met bovenstaande bouwnummers welke zich melden bij jou.

Rien Hollander (mailadres van Rien heb ik direct gestuurd naar de bewoners die zich al hebben aangemeld. Meld je je later aan, mail dan de beheerder (Rob) zodat hij de gegevens van Rien naar je kan mailen)

Lennart&Aarti22

Aantal berichten: 10
    Registratiedatum: 20-06-10

Re: Plannen voor sport- / speelterrein aan de parkzijde. Sluitdatum bezwaar bij gemeente is 21 juni!

Bericht  Lennart&Aarti22 op ma jun 21, 2010 5:41 pm

Beste medebewoners,

hierbij wil ik even reageren op het bericht van Rien Hollander bwnr 21.
    Ik heb vandaag de gemeente Amstelveen gebeld en gevraagd wat de sluitingsdatum is voor het bezwaar maken tegen het bestemmingsplan aan de parkzijde voor de hieronder genoemde bouwnummers.

Zij konden onze projectfase (fase 4A) niet terug vinden en dus ook niet terugvinden dat wij tot vandaag bezwaar konden maken. Voor onze overburen fase 2A (waarvan de huizen bijna/al opgeleverd worden) kon zij wel terug zien dat vandaag de sluitingsdatum was voor het indienen van een bezwaar.

Tevens zijn wij nog geen grondeigenaar dus kunnen wij nog geen bezwaar maken tegen het bestemmingsplan. Ik heb Sarah Vink vanmorgen ook nog gesproken, maar zij kon mij weinig info geven hierover. Ik ga binnenkort met Lennart naar het kantoor van de gemeente amstelveen om dit uit te zoeken. Als er bewoners zijn die eerder naar het kantoor van de gemeente Amstelveen gaan hoop ik dit graag te horen.

Groet,
    Lennart en Aarti

Patricia n Marc

Aantal berichten: 10
    Registratiedatum: 26-07-10

meer info?

Bericht  Patricia n Marc op ma jul 26, 2010 11:01 pm

Wij hebben niet heel veel van dit onderwerp meegekregen maar zagen vanavond bij vrienden een tekening van ons gedeelte waarbij het ernaar uitzag dat er op het grote middengedeelte geen basketbal/voetbal veldje komt. Dat was wel tussen de appartementen getekend bij het water. Wat er nu wel op het middengedeelte komt was niet benoemd.

Het is nu ma mei 21, 2012 4:31 pm