Bericht van Rien Hollander:
Ik zag afgelopen zondag op site gem Amstelveen, het bestemmingsplan voor
Westwijk zuidwest fase 2, in dit plan wordt een sport-speelterrein op de tekening
aangegeven aan de parkzijde voor de bouwnrs 10/21/22/23/24/25/26/27/28/29/30.
tuurlijk begrijp ik dat je wat moet doen voor kinderen, maar een sport terrein mag
bijv. een voetbalveld, of basketbal veld zijn met hekwerk en lichtmasten er omheen,
daar worden wij niet blij van.
Doe dit bijvoorbeeld centraal in het park.
We hebben tot uiterlijk maandag de 21e juni de tijd om nog bezwaar te maken tegen
dit bestemmingsplan bij de gemeente Amstelveen.
Dus wellicht wil je dit vast op de forumsite zetten, en mijn mailadres doorgeven aan
kopers met bovenstaande bouwnummers welke zich melden bij jou.
Rien Hollander (mailadres van Rien heb ik direct gestuurd naar de bewoners die zich al hebben aangemeld. Meld je je later aan, mail dan de beheerder (Rob) zodat hij de gegevens van Rien naar je kan mailen)
Ik zag afgelopen zondag op site gem Amstelveen, het bestemmingsplan voor
Westwijk zuidwest fase 2, in dit plan wordt een sport-speelterrein op de tekening
aangegeven aan de parkzijde voor de bouwnrs 10/21/22/23/24/25/26/27/28/29/30.
tuurlijk begrijp ik dat je wat moet doen voor kinderen, maar een sport terrein mag
bijv. een voetbalveld, of basketbal veld zijn met hekwerk en lichtmasten er omheen,
daar worden wij niet blij van.
Doe dit bijvoorbeeld centraal in het park.
We hebben tot uiterlijk maandag de 21e juni de tijd om nog bezwaar te maken tegen
dit bestemmingsplan bij de gemeente Amstelveen.
Dus wellicht wil je dit vast op de forumsite zetten, en mijn mailadres doorgeven aan
kopers met bovenstaande bouwnummers welke zich melden bij jou.
Rien Hollander (mailadres van Rien heb ik direct gestuurd naar de bewoners die zich al hebben aangemeld. Meld je je later aan, mail dan de beheerder (Rob) zodat hij de gegevens van Rien naar je kan mailen)