Dit forum is gemaakt om de (toekomstige) bewoners van Westerhoek fase 4-A met elkaar in contact te brengen

Erfafscheiding bouwnummers 32 t/m 42

Deel

Martijn&Brenda

Aantal berichten: 69
    Registratiedatum: 19-06-10

Erfafscheiding bouwnummers 32 t/m 42

Bericht  Martijn&Brenda op zo apr 03, 2011 5:44 pm

First topic message reminder :

Beste buren,

Dit topic is voor alle bewoners van dit blok, blok 4 volgens de Phanos.
    Een ieder heb ik een PB gestuurd, maar misschien vinden de andere forumbezoekers het ook een goed idee voor hun blok en kunnen we daardoor nog goedkoper inkopen...

Met een aantal buren hebben wij dinsdag 15 maart jl. het idee opgevat om na de volgende kijkdag 10 mei 2011 met zijn allen ergens samen te komen en het voorjaar te laten kriebelen.
    Met andere woorden: misschien is het goed als we alvast nadenken over wat we allemaal met de achtertuin willen doen, in het bijzonder de erfafscheiding.

Bij een reeds opgeleverd blok hebben de bewoners allemaal dezelfde erfafscheiding laten plaatsen wat erg netjes en verzorgt uitziet.

Als we het over een erfafscheiding eens kunnen worden zou dit voor ons ook een optie zijn. Gezamelijk is goedkoper en het ziet er natuurlijk superstrak uit.

Ik hoor graag of jullie er bij zijn en of iemand een idee heeft voor een lokatie in de buurt van de bouwplaats.

Groeten Brenda & Martijn

update:
    Inmiddels hebben de volgende bewoners laten weten interesse te hebben om 10 mei as na de open dag bij elkaar te komen:
    - Elbert en Esmeralda (32)
    - Erik-Jan en Rob (34)
    - Andre en Bianca (35)
    - Martijn en Brenda (36)
    - Ronald en Sylvia (37)
    - Maarten en Denise (38)
    - Layla en Anwar (39)
    - Keung en Bernadette (40)
    - Mickel en Aranka (41)

Een goede optie voor een (veelgenoemde) locatie: Silversant in Amstelveen.

Laatst aangepast door Martijn&Brenda op ma apr 18, 2011 10:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Admin
    Admin

Registratiedatum: 14-06-10
    Leeftijd: 34

Re: Erfafscheiding bouwnummers 32 t/m 42

Bericht  Admin op wo jul 06, 2011 7:03 pm

Erik-Jan heeft bij woodcomposiet.nl het e.e.a. opgevraagd. Hebben snel gereageerd en geven aan dat we rekening moeten houden met zo'n 30 euro per uur. Nu hebben we daar niet zoveel aan dus er is al een reply gestuurd.

To be continued!

Admin
    Admin

Bericht  Admin op wo jul 06, 2011 9:44 pm

Luitjes,

Vanmiddag heb ik een mail gestuurd naar dit bedrijf: http://gardenworld.nl/verdani%20site/fotos/schuttingenfoto's.html en heb meteen al weer antwoord gekregen.
    Het plaatsen van een schutting zoals aangegeven op de foto kost 300 euro per strekkende meter (dat is incl plaatsen). De schutting ziet er aan beide kanten hetzelfde uit dus dat zou betekenen dat twee buren de helft gaan betalen.

Ik heb in het overzicht van Elbert en Esmeralda verschillende maten gezien, maar ik weet niet of iedereen voor zo'n prijs mee wilt doen. Daarom mijn verzoek om zsm aan mij door te geven of je geïnteresseerd bent (nee is ook een antwoord :-) en om hoeveel meter het dan gaat. Ik zal dan een berekeningetje erop los gooien wanneer buren wel of niet samen doen.

Houdt er wel rekening mee dat wanneer je buurman/buurvrouw niet mee wilt doen er waarschijnlijk twee schuttingen komen en op het eigen terrein. Je levert dan wel wat ruimte in.

Afmetingen graag voor zondag doorsturen naar r.franken1978@gmail.com

Thanks!
    Attachments
    21052010.jpg
    You don't have permission to download attachments.
    (34 Kb) Downloaded 8 times

Mickel&Aranka

Aantal berichten: 16
    Registratiedatum: 14-09-10

Bericht  Mickel&Aranka op ma jul 11, 2011 10:41 pm

Hee buren,

wij hebben ook nog contact opgenomen met twee hoveniers om een offerte aan te vragen, in ieder geval voor hardhout, aangezien er al andere buren bezig zijn met een offerte voor composiet.

Zodra wij iets weten, zullen we jullie berichten.

Groetjes!

Mickel&Aranka

Aantal berichten: 16
    Registratiedatum: 14-09-10

Bericht  Mickel&Aranka op di jul 12, 2011 11:59 pm

We hebben ook nog een hovenier om een offerte voor een composiete erfafscheiding gevraagd en dit was de reactie:

"Met het plaatsen van composiet schuttingen zijn wij gestopt na de voortdurende kwaliteitsproblemen die met deze schuttingen steeds weer naar boven komen drijven (bij alle merken). De delen trekken krom, scheuren onder invloed van vorst en de levensduur is ook nog steeds niet zeker gesteld. Wij willen onze goede naam daar niet langer meer aan verbinden."

Doe er mee wat je wilt!

Groetjes!

Martijn&Brenda

Registratiedatum: 19-06-10

Bericht  Martijn&Brenda op wo jul 13, 2011 9:54 pm

Dus toch maar hardhout???

Admin
    Admin

Bericht  Admin op vr jul 15, 2011 10:34 pm

Na het bekijken van meer van dit soort berichten op internet zijn Erik-Jan en ik ook flink aan het nadenken om toch hardhout te gaan nemen. Alleen dan wel iets anders dan wat er geoffreerd was. Onze voorkeur uit gaat naar rechte schuttingplaten zodat er minder makkelijk groen tussendoor kan.

Nummer46

Aantal berichten: 27
    Registratiedatum: 18-06-10

Bericht  Nummer46 op za dec 03, 2011 12:57 am

Wat is de uiteindelijke prijs geworden??

Wellicht kunnen wij ook nog mee doen?

Groet Rene
    Westhove 83.

Het is nu ma mei 21, 2012 4:43 pm