Marc&Carolien op wo aug 10, 2011 2:08 pm
Hallo toekomstige buren!
Al veel te lang niet op het forum geweest zie ik. Wat een verhalen! Tijd om ons voor te stellen (lekker laat):
Wij zijn Marc en Carolien en komen te wonen op Sterkenburg 4, bouwnummer 30.
Afgelopen mei zijn wij getrouwd en in oktober verwachten wij ons eerste kindje!
Helaas zijn wij nog amper/niet in de gelegenheid geweest nieuwe buren te ontmoeten, maar hopen as 29 sept bij de kijkdag jullie te zien.
wb ons huis!
- Er komt een uitbouw
- We hebben de keuken bij keukenhome gekocht en zijn daar tevreden over
- De vloer op de begane grond wordt steen. Gekocht bij RIJVO.
- De vloer op de eerste en tweede verdieping wordt PVC. Gekocht bij Vonk vloeren in Amstelveen. Schijnt toch de beste combi te zijn voor voerverwarming en koeling... maar zoals ook al te lezen lopen de verhalen erg uiteen.
- Dakkapellen willen wij in de toekomst, maar niet in de nabije toekomst.
- De tuin zijn wij nog niet echt mee bezig. schutting? nog niet in verdiept. Net de maten van onze tuin opgevraagd bij Sara, maar las al in eerder berichten dat dit niet zo eenvoudig is. Ben benieuwd wat het antwoord wordt....
- Verder hebben wij gekozen voor een open haard. gekocht bij Appelman in Almere-buiten. Zeker aan te bevelen. Scheelde zo een paar duizend euro vergeleken met een offerte uit Amsterdam.
Heeft iemand enig idee wat de bedoeling is van het appartementencomplex dat nog gebouwd moet worden aan het sportveld/speelveld?
Wanneer wordt het gebouwd? Max 6 hoog dacht ik? Ik hoor t graag, aangezien het complex net wel/niet voor onze deur komt....
Groetjes
Marc en Carolien