Dit forum is gemaakt om de (toekomstige) bewoners van Westerhoek fase 4-A met elkaar in contact te brengen

Verhoging van de flat Westhove

Deel

Daniel

Aantal berichten: 12
    Registratiedatum: 03-01-11

Verhoging van de flat Westhove

Bericht  Daniel op wo okt 19, 2011 7:08 pm

Bij de toekomstige bewoners van Westerhoek 2 is een brief van de gemeente via Phanos binnengekomen. Hierin staat dat de Gemeente voornemens heeft om de flat met 1 verdieping te verhogen.

Het betreft de flat aan de kop zijn kant van Duivenvoorde, Hillenraad en Sterkenburg.

Is hier iets van bekend bij het de toekomstige bewoners van Westerhoek?

Voor de digitale plannen verwijs ik even door naar Westerhoek2.nl hier zijn ze van te downloaden.

http://www.westerhoek2.nl/viewtopic.php?f=27&t=67

LaylaenSebas

Aantal berichten: 43
    Registratiedatum: 22-06-10

Re: Verhoging van de flat Westhove

Bericht  LaylaenSebas op ma okt 24, 2011 9:15 pm

De materie ontstijgt een beetje mijn kennis en kunde mbt vergunningen. Kan hiervoor niet (in samenwerking met de buren uit de andere fases) VEH ingeschakeld worden?

Het is van dermate grote invloed dat er wellicht professioneel naar gekeken moet worden wat onze mogelijkheden zijn in plaats van zeker goedbedoelde initiatieven van bewoners.

Daniel

Antwoord van de gemeente

Bericht  Daniel op do jan 05, 2012 2:30 pm

@moderator, als dit niet mag laat het even weten!

Voor iedereen die bezwaar heeft ingediend of het vergeten is te doen, de gemeente heeft alle bezwaren afgewezen die iedereen heeft ingediend. Let wel, dit zijn meer dan 40 huishoudens die bezwaar hebben aangetekend tegen 10 woningen.

Anyway... er is een groepje mensen die door wil gaan en de stap wil maken naar de rechter om de gemeente als phanos te dwingen om niet door te gaan met de verhoging.

Nu is de oproep die ik plaats eigenlijk heel simpel, wil je graag of willen jullie je aansluiten bij de groep, meld je dan even aan op het westerhoek2.nl forum onder het tapje "Verhoging van de flat" zitten een aantal posts hierin staan alle documenten zodat iedereen zich kan inlezen en laat even weten dat je je wil aansluiten bij het gezamelijk bezwaar maken.

Het idee erachter is natuurlijk: Samen ben je sterker dan alleen en twee weten er meer dan één!

Laatst aangepast door Daniel op zo feb 05, 2012 3:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Daniel

Re: Verhoging van de flat Westhove

Bericht  Daniel op vr feb 03, 2012 12:26 pm

UPDATE:

Gisteren is er een e-mail uitgestuurd naar alle leden van het westerhoek2 forum voor de juridische procedure tegen de verhoging.

Mochten er nog mensen mee willen doen met de procedure wil ik ze verzoeken een berichtje te sturen naar beheer at westerhoek2 punt nl dan kan ik de gegevens van de jurist doorgeven die de zaak behandeld.

Er is wel enige haast bij omdat de procedure voor 15 februari ingediend moet zijn.

Het is nu ma mei 21, 2012 4:57 pm